mercredi 8 avril 2015

Gegevens uit verschillende werkbladen samenvoegen

Beste,



Voor mijn werk ben ik bezig om een nieuw excel bestand te maken.

Het lukt mij echter niet om bepaalde formules te vinden /ik heb niet genoeg kennis van excel om data uit verschillende tabbladen goed samen te voegen .



Het zit zo, onze studenten studeren op een gegeven moment af en dit wordt ingevoerd in een excel bestand.Dit bestand bevat de namen van alle studenten.

De studenten staan geordend per jaar (van 1994-2014) waarin ze begonnen zijn. Elk jaar is een werkblad.



Nu wil ik in het eerste tabblad (Referaattitels) zorgen dat automatisch de naam, datum van afstuderen, de referaattitel, het cijfer, judicium en wel/nee inzage verschijnen, geordend op datum van afstuderen (onafhankelijk van het start jaar).

Met andere woorden, de gegevens van de studenten worden per jaar (in verschillende tabbladen) ingevuld en ik wil dat ze automatisch geordend op afstudeerdatum in het eerste tabblad verschijnen, zowel uit het verleden als wanneer ik het bestand in de toekomst aanvul.



In de bijlage heb ik een bewerkt bestand toegevoegd (namen zijn verwijderd).

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Bedankt!!!



Han



Overzicht Alle Studenten Controllers (forum).xlsx


Bijgevoegde Bestanden







Gegevens uit verschillende werkbladen samenvoegen

1 commentaire: